● Copywriting

Co znamená copywriting jsme již zmínili stejně tak jako jaké má specifika copywriting pro web a jak by měl napsaný aby měl obchodní úspěch. Všechny články o copywritingu najdete v levém MENU.

 

služby copywritingu

  • popisky kategorií eshopů – oborové popisky kategorií produktů, nebo služeb vašeho eshopu. Popis kategorie je často jediným originálním textem na dané stránce. Popisy kategorií by měly být minimálně u hlaních kategorié všech eshopů. Rozsah je volitený dle přání klienta.
  • popisky produktů – popisy konkrétních produktů, nebo služeb eshopu, propagačních stránek, nebo mikrostránek. Rozsah je volitený dle přání klienta.
  • obsahové texty neodborné – texty které nevyžadují hlubší proniknutí do problematiky daného oboru. Téma se popisuje obecněji bez oborových výrazů. (vhodné pro případnou korekturu klientem). Rozsah je volitený dle přání klienta.
  • odborné obsahové texty – texty které vyžadují nastudování oborové problematiky. Téma se popisuje včetně oborových výrazů a specifik. Rozsah je volitený dle přání klienta.
  • PR články ve více verzích – texty popisují produkt, nebo službu obecně. Často se vytváří v několika verzích pro umístění na PR weby zobrazující PR články. Rozsah a počet verzí je volitený dle přání klienta.

 

ceník copywritingu

SEO optimalizace námi dodaných textů ZDARMA. Prohlédnout si můžete naše reference copywritingu.

Objednávku, nebo nezávaznou poptávku nám můžete poslat zde.